Desire Knows No Bounds




Sunday, July 16, 2017

Sth to remember
Sth to forget


Comments:
سلام
دنبال ایمیل‌تون گشتم، اما پیداش نکردم متأسفانه. پس مجبور شدم از این‌جا به جای ایمیل استفاده کنم!
یک پیشنهاد/درخواست دارم:
دیده‌ام که گالری ایگرگ، جدای از نمایشگاه، برنامه‌های فرهنگی هم برگزار می‌کند. مدتی است در فکر کتاب‌خوانی گروهی کتاب «نقد قوه حکم» اثر «کانت» هستم. این کتاب درباره زیباشناسی است.
و شاید برای‌تان جالب باشد که به مباحث نظریِ پایه هم بپردازید.
پیشنهادم برگزاری این جلسات در گالری ایگرگ، با حضور کسی است که راهنمای خوبی باشد تا به بی‌راهه نرویم. به نظرم کاوه لاجوردی گزینه خوبی است. و شاید،از آن‌جایی که وبلاگ‌نویسان معروف معمولاً باهم آشنایی دارند، شما بتوانید از ایشان برای این کار دعوت کنید.
سعی کردم خیلی موجز عرضم رو خدمت‌تون بگم.
ممنون می‌شوم اگر مخالف هستید، بهم اطلاع بدهید تا از طریق دیگری پیگیر عملی‌کردن این ایده شوم.
بااحترام
امین ماستری فراهانی

amin.m.farahni@gmail.com
 
Post a Comment